دانلود پی 17

آموزش های کامپیوتری و موبایلی و دانلود بازی و نرم افزار

دانلود پی 17

آموزش های کامپیوتری و موبایلی و دانلود بازی و نرم افزار


 .

کسب درآمد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

پراکسی چیست؟

پراکسی سرور واسطه‌ای بین کاربر داخلی و اینترنت است. در حقیقت پراکسی درخواست کارخواه یا کلاینت را به پراکسی سرور فرستاده، پراکسی سرور محتویات بسته را بررسی می‌کند و در صورت لزوم پردازش‌های مورد نظر را روی بستهٔ دیتا انجام می‌دهد و بسته را می‌سنجد، در صورت عدم مغایرت با سیاست‌های امنیتی تنظیم شده برای شبکه به آن‌ها اجازهٔ عبور از دیوار اتش را می‌دهد و این درخواست روی شبکه ارسال می‌شود و جواب آن توسط پراکسی سرور از اینترنت دریافت و برای کلاینت ارسال می‌شود.

 

 اما کاربردهای پروکسی چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

 

از کاربردهای پروکسی می توان به بالا بردن امنیت در رایانه اشاره کرد. در این مورد کاربران به جای این که مستقیم به اینترنت متصل شوند، همگی از طریق یک پروکسی به اینترنت وصل می شوند. از دیگر کاربرد های استفاده از پروکسی می توان به کش کردن (Caching) اشاره کرد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کش به یک نسخه بایگانی شده از محتویات اینترنت روی پروکسی اطلاق می شود. به عنوان مثال در شبکه ای که از کش کردن پروکسی استفاده می کند کاربران زیادی وجود دارد که برای استفاده سایت ها درخواستی را به پروکسی می فرستند و پروکسی نیز صفحه مورد نظر را از سایت می گیرد و آن را ارسال می کند. از دیگر استفاده های پروکسی مخفی بودن در اینترنت و از بین بردن آدرسIP است که در این حالت نیز می توان از نفوذ هکرها به سیستم جلوگیری کرد.

 

نظر فراموش نشه.

آموزش دانلود از وبلاگ
  • ابتدا روی لینک دانلود کلیک نمایید

  • در تگ بارگیری شده روی رد تبلیغات کلیک نمایید.

  • نظرات (۱)

  • قالیشویی
  • خیلی جالب و کاربردی بود
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی